  • Data: 2012-02-10 15:45:18
    Temat: Re: prawa i obowiązki pracownika na wypowiedzeniu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-02-10 15:22, Użytkownik Marco napisał:
    > Witam,
    > czy pracodawca ma prawo wymagać ode mnie przeszkolenia moich
    > współpracowników oraz osoby zatrudnionej na moje stanowisko mimo że nie
    > poniósł żadnych kosztów na moje szkolenie gdyż wymaganych programów
    > graficznych i DTP uczyłem się sam w domu?

    Przeszkolenia w obsłudze jakichś konkretnych programów raczej
    nie, bo szkolenia w zakresie z tych programów w zakresie
    obowiązków raczej nie masz, przeszkolenia i wprowadzenia w
    tajniki stanowiska pracy jak najbardziej.

    Zamiast się droczyć z pracodawcą urządził bym zastępcom kurs
    malowania z ręki, i niech się pracodawca cieszy.
    :-)