  • Data: 2010-01-02 09:09:40
    Temat: Re: [prasa] ABW bez problemu identyfikuje hakerów...
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-01-02 09:47, Użytkownik Danusia napisał:

    > Jak na razie to spece z ABW są ciągle w tyle w stosunku do wykwalifikowanego
    > informatyka.

    Są i będą jeszcze długo. Bo techniki nie dogonią i nie zabezpieczą
    się przed nią stawiając w bramie kolejnego tłuka z pałką lub pistoletem.

    TPSA wprawdzie może pomóc w identyfikacji ale tylko "hakiera"
    który próbował sie włamać z domowego komputera wpiętego
    w neostradę.
    Haker stawia maszynę wirtualną na laptopie, zmienia MACadres,
    szuka darmowego hotspota lub niezebezpieczonego hasłem rutera
    z wifi, robi swoje, potem kasuje maszynę wirtualną
    i znika bezpowrotnie dla służb wszelakich.