  • Data: 2005-08-14 21:21:22
    Temat: Re: pozwanie z 233 $1 k.k.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "porto" <e...@p...net> napisal w wiadomosci
    news:OIHLe.813$Pm3.194@trndny08...

    > W wiesz co to jest "pomowienie"?

    Wydaje mi sie, ze tak. Ale moze jestem w bledzie :-)

    > Skladanie skarg w normalnym trybie pomowieniem nie jest z definicji.
    > Jak dlugo klient sklada skargi w dobrej wierze, to o pomowienie go
    > oskarzyc nie mozna.

    Jak dlugo sklada w dobrej wierze, albo nawet w zlej wierze, tylko nie
    mozna mu tego udowodnic. Taz przeciez pisalem, ze pozywanie go nie ma
    sensu. Mozesz go pozwac, ale musisz dowiesc, ze dzialal w zlej wierze. Z
    reguly udowodnienie tego jest tak trudne, ze niemozliwe, wiec po co sie
    denerwowac?

    > Dodatkowa uwaga: ostatnia glupote jaka mozna zrobic to pozwac swojego
    > niezadowolonego klienta:
    > http://www.alitaliasucks.com/complaint01.html

    A co to jest? Nie chce mi sie przez te angielskojezyczne skany
    przedzierac.