  • Data: 2004-09-10 07:14:38
    Temat: Re: pozwanie pracodawcy
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9 wrz o godzinie 20:58, na pl.soc.prawo, Olgierd napisał(a):

    > Inna sprawa, że przed sądem to nie musi wyjść (nie wydaje mi się, żeby
    > powód i pozwany byli zainteresowani wywlekaniem tej okoliczności)

    hmmm.. to za co zostaje pozwany ten /pracodawca/ i w związku z czym ma on
    zaległości finansowe w stosunku do osoby powoda?
    Ot tak sobie chce darowiznę? Pożyczkę? Czy też pieniądze za wykonywaną
    pracę na rzecz pozwanego?
    I sądzisz że pozwany będzie chciał ukrywać za co ma zapłacić powodowi
    pieniądze?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423