eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopozew u umozliwienie zamieszkania ? - jak to fachowo nazwac ? › Re: pozew u umozliwienie zamieszkania ? - jak to fachowo nazwac ?
    From: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozew u umozliwienie zamieszkania ? - jak to fachowo nazwac ?
    Date: Sun, 11 May 2008 15:45:22 +0000 (UTC)

    Krzysiek <p...@t...pl> napisal:
    > mieszkania ktory kilka lat temu wymusil na mnie wyprowadzke z tego
    > lokalu nadal mam staly meldunek w tym mieszkaniu.

    To popelniles wykroczenie nie aktualizujac meldunku.

    > jestem jedyna osoba tam zameldowana na stale.

    Twoj meldunek jest niezgodny ze stanem faktycznym.
    To, ze jestes jedyna osoba nie ma znaczenia.

    > potrzebuje pozew o umozliwienie mieszkania mi
    > w lokalu gdzie mam meldunek.

    A od kiedy formalny meldunek jest podstawa do prawna
    do zamieszkania? Odwrotnie: to jest tylko forma
    powiadomienia administracji panstwowej, gdzie mieszkasz.
    Uprawnien w zasadzie nie daje ci zadnych.

    > czy moge wejsc z policja ?

    A masz wyrok sadowy, ktory ci to umozliwia?
    W przeciwnym razie policja cie zignoruje.

    > wywazyc drzwi i tam zmieszkac?

    A tu bedzie klasyczny wlam i uzyskasz zamieszkanie,
    ale w areszcie.

    > od konca maja mieszkanie bedzie puste -

    Masz ochote bawic sie w squattera?

    > obecnie jest wynajmowane

    No i co z tego? Wlaciciel ma prawo robic ze swoja
    wlasnoscia, co mu sie podoba. Nic tobie do tego.
    --
    Jacek