  • Data: 2009-07-22 10:21:31
    Temat: Re: pozew Sp. z o.o. kontra Sp. z o.o. - pytania
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek wyskrobał(a):
    > Naczalstwo zrzuciło mi kwestię napisania pozwu przeciwko odbiorcy
    > naszych usług, który nie wywiązał się z płatności. Na usługi mamy
    > umowę, poszły wezwania i dalej nic.
    > Właśnie siadam nad pozwem i tu pytania(zero doświadczenia prawniczego
    > :) ), czy muszę do pozwu dołączać KRS niesumiennego odbiorcy, czy może
    > wystarczy powołać się w pozwie na numer jego KRS-u?

    KRS pozwanego raczej nie jest konieczny, chyba że z jego odpisu ma wynikać
    coś, na co powołujesz się w pozwie (prócz adresu pozwanego). Natomiast
    bezwzględnie należy dołączyć KRS powoda.

    > Jeżeli potrzeba
    > KRS-u pozwanego to czy można pozyskać go samemu z Sądu czy też lepiej
    > za pośrednictwem np. http://www.infoveriti.pl/ , ewentualnie może ktoś
    > poleci jakąś inną firmę.

    A to już sobie przekalkuluj czy jesteście w mieście, gdzie jest w sądzie
    wydział gospodarczy KRS czy w małej mieścinie i nie opłaca się jechać do
    sądu tylko zlecać komuś wzięcie odpisu. Odpis aktualny (a taki na 99%
    będziesz potrzebować) to koszt 30 zł.

    --
    .B:artek.