    From: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potwierdzenie za zgodnosc z oryginalem - przez kogo ?
    Date: Thu, 09 Jun 2011 01:30:08 +0200

    Roman Rumpel pisze:
    > Sytuacje zmieniła znacząco ta ustawa:
    >
    > http://lex.pl/serwis/du/2009/1676.htm
    >
    > wcześniej w zasadzie wszystko trzeba było u notariusza, teraz w zasadzie
    > wszystko może także radca prawny/adwokat.
    >
    > natomiast jeśli chodzi o umowę, to jeśli bardzo nie chcesz takiego
    > postanowienia, jak zacytowałeś, to o ile umowa nie została jeszcze
    > podpisana, negocjuj zmianę, np. w ten sposób, że kopia wpisu do EDG

    w moim przypadku meritum sprawy dotyczy tego, że dostarczyłem (kurierem)
    do kontrahenta (strona umowy) podpisana umowę wraz z załącznikami (EDG)
    poświadczonymi przeze mnie za zgodność (jako właściciel) - jest inny
    problem, taki mianowicie, że są inne wcześniejsze i nadrzędne
    uregulowania (ramowe) mówiące o tym, że rzeczona umowa powinna być
    podpisana/zawarta przez strony w terminie 7 dni od daty wpłynięcia
    dokumentów do kontrahenta - i tu pojawił się sęk, kontrahent nie
    dotrzymał powyższego terminu odsyłając mi pismo z argumentacją, że
    załączniki nie spełniają wymogu i nie są podpisane przez osobę
    upoważnioną. no i zaczęła się przepychanka, bo powyższe opóźnienie ma
    swoje skutki prawne.

    i kto ma rację ?