  • Data: 2007-06-25 20:55:42
    Temat: Re: potwierdzenie notarialne wydruku strony WWW
    Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Niestety fałszowanie SMS-ów, zarówno w zakresie ich treści, jak i numeru
    > nadawcy jest jeszcze łatwiejsze, niż w przypadku stron WWW. Więc nie
    > rozumiem, co sąd może zaakceptować :-(

    Ponoć teraz znaczna część spraw rozwodowych (w pamięci utkwiło mi 30
    proc., ale mogę się mylić) opiera się właśnie na SMS-ach. Domniemuję, że
    sąd sprawdzają również u operatorów, że SMS wyszedł o tej godzinie, ale
    pewności nie mam, gdyż sprawy rozwodowe odbywają się z wyłączoną jawnością.

    Pozdro
    wiku