  • Data: 2006-03-03 00:59:03
    Temat: Re: potwierdzenia z bankow elektronicznych
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > W takich niereformowalnych przypadkach nie ma co się kłócić, tylko kazać
    > sobie potwierdzić złożenie tego co się składa. W razie problemu
    > uświadomić osobę w okienku, że ona to pismo i tak dostanie i będzie
    > musiała się nim zająć -- jeśli nie od razu, to następnego dnia pocztą.
    No i o tym wlasnie pisze - nie dosc ze chca koniecznie potwierdzenia
    przelewu (bo nie maja checi/mozliwosci sprawdzic na swoim koncie czy
    pieniadze wplynely na czas), przynosze papier wydrukowany "tego nie
    uznajemy" - chce zostawic ta kartke - baba nie przyjmuje "prosze mi to
    zabrac, to jest makulatura" (tez tak twierdze, szkoda papieru na takie
    rzeczy). Chce dostac albo potwierdzenie 'nie przyjmuje z powodu...' lub
    wprost na pismie 'przyjmujemy wylacznie rozowe druczki z poczty za
    rogiem' ale baba odmawia jakiejkolwiek wspolpracy... Mowie ze przysle
    poczta poleconym za potwierdzeniem odbioru ten sam druk to mi odpowiada
    "a jak pan udowodnisz ze wyslales w kopercie pismo jakies a nie pusta
    kartke?"
    Walka z wiatrakami... Szkoda ze dyktafonu nie mialem wtedy ze soba...
    A brak 'zatwierdzenia' wplaty = brak wyplaty stypendium, brak dostepu do
    bibloteki, brak podbicia legitymacji i znizki komunikacyjnej itd...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173