  • Data: 2006-02-07 05:49:52
    Temat: Re: poswadczenie nieprawdy!!
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > A na jakiej podstawie dochodzisz do takich wniosków. W art. 271 stoi,
    > że sprawcą może być:
    >
    > - funkcjonariusz publiczny;
    > - osoba uprawniona do wystawienia dokumentu. >
    > Skoro uznajesz takie zaświadczenie za dokument oraz nie przeczysz, że
    > pracodawca jest upoważniony do jego wystawienia, to już zupełnie nie
    > rozumiem, gdzie tkwi problem.

    Zaprzeczam że pracodawca uprawniony jest do wystawienia dokumentu w
    rozumieniu tego przepisu. Zaświadczenia o zarobkach nie przewiduje żaden
    przepis rangi ustawowej.
    Problem w interpretacji zwrotu "osoba uprawniona do wystawienia dokumentu".
    Ty rozumiesz go potocznie, a ja inaczej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"