    From: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: posrednictwo nieruchomosci a licencja
    Date: Thu, 26 Jun 2003 00:33:20 +0200

    > pomyslalem, lecz na to potrzeba czasu: kurs + praktyki ok. roku.
    > a tu czas leci i trzeba dzialac

    Dobry jesteś a ja myślałem, że dobry pośrednik to KC ma w jednym palcu +
    kilkanaście ustaw ale w końcu nie każdy musi być dobry i może się pytać na
    grypie np. co to darowizna, spadek,zasiedzenie, służebność, dożywocie,
    pełnomocnictwo, najem, dzierżawa, przedawnienie, weksel, hipoteka, księga
    wieczysta, własność, użytkowanie wieczyste, wspólnota majątkowa,
    obcokrajowiec itd. Piszę tylko tak sobie i nie chcę się przemądrzać bo nie
    jestem prawnikiem ani pośrednikiem ale wiem czego się uczą na kursie więc
    chyba jest to potrzebne ? No możesz jeszcze zatrudnić fachowca.
    Pozdrowienia Andrzej