  • Data: 2007-01-15 06:45:12
    Temat: Re: poslizgniecie-odpowiedzialnosc-429kcpliwo
    Od: "T" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyjmij że mam rację, albo powiedz mi do czego ci to potrzebne?

    Nie moge przyjac, ze masz racje, bo nie jestem o tym przekonana. no i wlasnie
    mialam nadzieje, ze mnie przekonasz. Zreszta osobiscie nie znam prawnika, ktory
    "przyjalby", ze ktos ma racje, nie bedac o tym przekonanym wlasnie.

    Do czego mi to potrzebne... powiedzmy, ze rozwazania sa czysto teoretyczne.