  • Data: 2007-02-05 04:55:46
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:npuh94-ete.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Maluszku... Weź łaskawie naucz się czytać - mowa jest o całkiem legalnej
    > kopii i w _najgorszym_ wypadku złamaniu cywilnej umowy (mającej raczej
    > charakter dyktatu), w stosunku do której druga strona za chiny ludowe
    > nie wykaże poniesienia strat - nawet gdyby ta druga strona dowiedziała
    > się o tym i jakimś cudem udało by się w ogóle pozew skonstruować (i
    > pytanie: przeciwko komu).

    Wiem, że nie lubisz licencji :). Jak pisze Artur kopia taka jest w/g MS
    nielegalna. Raczej nie należy sugerować, aby olać umowę, bo MS sam solo nie
    pójdzie do sądu /bo nie pójdzie/. A co będzie jak podczas kontroli z powodu
    takiego czy innego znajdą oprogramowanie lewe różnych producentów?, a wtedy
    ich przedstawiciele klepną wniosek o ściganie. Wówczas będziemy gęsto
    tłumaczyli się i z tego 98. Cały czas, nie tylko teraz chodzi mi o to, że
    dotąd dokąd użytkujemy program zgodnie z licencją nie łamiemy prawa z kk ani
    pa. Te nie kochane przez Ciebie umowy są w pewnym stopniu wyznacznikiem
    prawnego czy też bezprawnego naszego zachowania. Na pocieszenie dodam, że
    chodzą plotki o tym, iż w nowym pa autorzy /producenci/ będą mieli
    łatwiejszą drogę w egzekwowaniu swoich praw. Natomiast kary będą niższe. Jak
    przejdzie, to zapłacimy tyle ile dany program w sklepie kosztuje.
    --
    Maluch