  • Data: 2010-05-05 07:46:56
    Temat: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hrr6tp$cst$...@n...onet.pl...

    > Skoro skręcający dostał w drzwi, to chyba raczej wyprzedzany był tam
    > pierwszy...

    ja rozumiem ze z wyobraznia moze byc ciezko, wiec mam propozycje, wez dwa
    resoraki do reki i zaaranzuj sobie takie mini manewry, tak aby udezyc w lewe
    drzwi, samochodu pierwszego, samochodem drugim, tak, aby ten pierwszy
    znalazl sie pierwszy na spornym pasie

    zaznaczam ze predkosci sa niewielkie, bo i niewielkie sa uszkodzenia

    jak pisalem, nie wiemy co to za samochody, czy to byly przednie czy tylne
    drzwi, ani nie znamy uszkodzen drugiego pojazdu, ale sklaniam sie ku
    twierdzeniu ze to wyprzedzany byl pierwszy, bo jesli wyprzedajacy bylby tam
    pierwszy, oberwalby raczej w tyl, niz drzwi, czyli w lewy tylny blotnik, ale
    to tylko gdybania, ty za to przejawiasz niezlomna pewnosc

    > A wyprzedzający nie dość, że przekroczył podwójną ciągłą to nie zachował
    > szczególnej ostrożności, gdyby tak było - nie miałby szans na uderzenie w
    > drzwi...

    gdyby skrecajacy zachowal szczegolna ostroznosc, puscilby barana
    wyprzedzajacego na podwojnej ciaglej, nie mial by teraz problemu, a poniewaz
    jej nie zachowal, rowniez zlamal przepisy i z duzym prawdopodobienstwem
    doprowadzil do kolizji