  • Data: 2014-06-10 17:37:01
    Temat: Re: poranne telefony z Instyt Bad Rynku
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-06-08 22:32, uzytkownik wrote:
    > Odpowiedź krótka "nie i proszę więcej nie dzwonić".

    Nie rozumiesz. Już zadzwonili. Już odebrales. Juz przegrałeś bo Cie
    obudzili, zmarnowali czas, uszkodzili mózg głupim pytaniem.

    Ja tylko twierdze ze zakaz spamu jest równie nieskuteczny co w przypadku
    maili. Obecnie zamiast maili "Oferujemy ..." dostaje maile z "chcemy
    zadać pytanie o ewentulane wyslanie oferty ..." i dalej to samo.
    Dostaniesz telefon w sprawie zgody o telefon z ofertą.