eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomylona przesyłka ? zatrzymać ? › Re: pomylona przesyłka ? zatrzymać ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomylona przesyłka ? zatrzymać ?
    Date: Thu, 10 May 2007 13:19:27 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <f1uv40$sv$1@news.onet.pl>
    References: <1...@o...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: chello089079165170.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1178795968 927 89.79.165.170 (10 May 2007 11:19:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2007 11:19:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Sender: QL5I7LBBij6SHJYAWddtbkhWDluRoz6J
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460757
    [ ukryj nagłówki ]

    smbsone wrote:
    > witam! zamówiłem przez allegrą sprzęt do komputera małej wartości ok.
    > 30 zł. przesyłka miała przyjść na moją babcie, gdyż przebywam za
    > granicą. po 2 dniach ponoć przyszło pudełko - i okazało się że w
    > pudełku jest co innego niż zamawiałem, wart 195 zł modem. i co z tym
    > zrobić ? wydaje mi sie ze firma sie lekko pomylila na moją korzyść.
    >
    > obecnie wyslano do mnie emaila z pytaniem - czy wszystko się zgadza z
    > moim zamowieniem.
    >
    > co zrobic ? jestem za granicą, moja babcia ma 90 lat i nie bedzie tego
    > pakować i na poczte tyrać tego odsyłać + koszty. ktorych nie zamierzam
    > ponosić
    >
    > co radzicie ? w sumie taki modem może mi sie przydać i przeboleje
    > stratę sprzetu za 30 zł.
    >
    > co mi grozi jak sie nie przyznam ? (pewnie i tak sprawdzą po
    > zamówieniu co wyslali i stany w magazynie). jednak ja jestem w
    > Irlandii i nie zamierzam sie tym zajmować -mam wieksze problemy
    >
    > co radzicie ? oczywiscie pomijam wątek moralny- bo co mnie obchodzi
    > jak firma nie wie co wysyła. pozdr Adam

    bądź uczciwy i napisz ostre pismo z żądaniem natychmiastowego naprawienia
    szkody, ponieważ zamiast zamówionej przysłali ci coś całkowicie
    bezużytecznego, naznaczyć termin odbioru pomylonej części i dostawy
    właściwej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1