  • Data: 2004-12-27 16:15:20
    Temat: Re: pomowienie w usenecie
    Od: "Michał Buslik" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 212 kk. jest to przestępstwo, ale ścigane z oskarżenia prywatnego.

    to wiem Tomaszu :-) , chodzilo mi o jakies wskazowki praktyczne odnosnie np
    wystapienia do administratora serwera co by mozna bylo zablokowac konto
    pacjentowi na dobry poczatek

    na razie mam klopot ze zidentyfikowaniem tegoz administratora , kogos tam
    znalazlem , zobaczymy czy trafilem

    > praktyce odradzam, bo szkoda nerwów, zwłaszcza jak chodzi o te docinki na
    > pl.misc.militaria. Michał, udowadnianie głupiemu, ze jest głupi, to
    > głupota
    > do kwadratu. On i tak nie zrozumie.

    ja jestem bardzo odporny a do tego nie mam zupelnie pieniaczej natury ale to
    co zrobil Zaluska dzisiaj to juz przekracza pewne granice :-(