    From: "Tom(ek)" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomnik przyrody a dostep do niego
    Date: Sat, 15 Jan 2005 18:39:26 +0100
    Sender: "Tom(ek)" <>

    Dnia Sat, 15 Jan 2005 17:14:21 +0100, Jasper [ SZN ] napisał(a):

    > Witam
    >
    > Zwracam sie do was szanowni grupowicze o porade.Otoz w mojej miejscowosci
    > jest stary ,wiekowy dąb.Kiedys mozna bylo do niego spokojnie
    > podejsc,obejrzec go itp,ogolnie nacieszyc oko wspanialym okazem
    > zdrowia;-))ja jego korzeniu byla przybita tablicza ze jest to pomnik
    > przyrody chroniony prawem ,wiec niby ok,jednak ze przez kilka lat wookolo

    Rozumiem, ze ta tabliczka nie wziela sie "znikad". W sasiedniej gminie tez
    mamy taki dab i tabliczke na nim zawiesilo starostwo.

    > debu zaczeli urzedowanie prywaciaze i zupelnie odcieto dostep do niego;-)),

    pytanie dotyczy tego na czyim gruncie jest ten dab? Prywatnym, czy gminy i
    jak ci "prywaciaze" urzeduja? Sprzedaja pamiatki? Skanduja anty- [tu nalezy
    wpisac nazwe czegos co sie lubi ;) ] hasla? Jesli dostali od gminy
    zezwolenie na prowadzenie tam dzialanosci gosp., to raczej niewiele mozna
    zrobic, ale moze sie myle.

    > wiec sie pytam co w tekiej sytuacji robic jak naprzyklad chcialbym podejsc i
    > odswierzyc wspomnienia,popatrzec sobie jak w spokoju rosnie pieknie
    > drzewo;-)) ?
    >
    > PS.drzewo jest ogrodzone jak to bywa w takich tuze podobnych przypadkach
    > pieknym starym lancuchem;-))

    Rozumiem, ze sam lancuch nie przeszkadza w odswiezaniu wspomnien ;)

    > Jasper

    Tom(ek)