  • Data: 2006-11-12 21:53:27
    Temat: Re: pomiar radaru
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasek napisał(a):

    > Po wtore, nie sadze by lapanie "suszarka" bylo wykonalne gdy samochody
    > przejezdzaja co 3 sekundy. Mysle, ze odleglosci sa znaaaacznie, znacznie
    > wieksze (-nascie lub -dziesiat sekund).

    Myślę, że udało mi sie co najmniej dwa razy być upolowanym na cudzej
    prędkości. Wiele lat temu raz sie wykpiłem, bo ośmiałem towarzysza
    polucjanta za insynuację, ze poldolot poruszał się z prędkością
    podświetlną 168 km/h ;-)

    I sądzę, że przynajmniej raz ktoś beknął za moją prędkość. Pozostaje
    jedynie wozić kamerę na pokładzie :-(

    M.