  • Data: 2004-04-29 20:30:36
    Temat: Re: polamany palec w szkole
    Od: "Rally (Mariusz M.)" <r...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kubaz <k...@U...tlen.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c6rn82$m09$...@a...news.tpi.pl...

    > nie chodzi mi o odszkodowanie tylko o fakt ze w szkole brak opieki
    > lekarskiej i szkola olala zlamanie palca, nie postarala sie o odwiezienie
    go
    > anmi do szpitala ani do domu - musial sam isc i tu i tu

    Jak kumpel z klasy przysniosl zwolnienie z w-f'u do konca roku to nauczyciel
    mu je podarl :))))))

    (ale to byl nasz wychowawca, wcale nie taki straszny :) )

    W technikum to gdy sie ktos zle czul to sie zwalnialismy i nawzajem odwozili
    smy do domow (kilka osob mialo auta).

    Co do pytania to sadze ze nikt by nie oddal szkole za spalone paliwo jesliby
    ktos zgodzil sie go odwiezc.

    Inna sprawa jest ze gdyby poszedl do wychowawcy i poprosil to pewnie by go z
    awiozl. No chyba ze to osoba nie nadajaca sie na wychowawce...

    Mariusz