  • Data: 2007-08-28 10:28:30
    Temat: Re: pogryzienie przez psa, właścicele się wykręcają.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seryozha" <S...@o...onet.eu> napisał w wiadomości
    news:fb03fh$q7m$1@news.onet.pl...

    > a ja sobie dzisiaj szedłem wieczorem przez wielkie osiedle, było już
    > późno
    > więc wszyscy już spali i było cicho jak makiem zasiał,
    > i tak sobie szedłem umykając między blokami,
    > aż tu nagle... ni stąd ni zowąd WYROSŁO przede mną WIELKIE bydle i z
    > miejsca
    > Z MORDĄ do mnie! adrenalina mi sięgnęła zenitu, bo pies był wielki i bez
    > najmniejszych zabezpieczeń!
    > co prawda mnie nie ruszył (może mój instynkt obronny każący mi IDEALNIE
    > znieruchomieć na około 2-3 minuty podziałał uspokajająco na psa)

> [...]

    Jeśli jest duży i niebezpieczny, to tak. Było zadzwonić na Straż Miejską
    albo Policję. Właściciel by został pouczony albo ukarany mandatem i na
    przyszłość nie wywoływał by zamieszania. Co prawda takie duże psy rzadko
    rzucają się na przechodniów (bo pies z reguły gryzie ze strachu, a duży
    mniej się boi) ale to wcale nie oznacza, że ludzie muszą na ulicach bawić
    się w tresurę dzikich bestii.