    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pogryzienie przez psa??? POMOCY!!
    Date: 9 Mar 2003 14:46:08 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> pisze w
    news:b4fc2a$g58$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Ale - miejmy nadzieję - złamiesz sobie kiedyś nogę na drodze nie
    > odśnieżonej/ nie posypanej przez innego obiboka i może zmądrzejesz.

    Ulica jest praktycznie "prywatna" poza sasiadami z ktorych kazdy jest
    zmotoryzowany, i jakimis kolesiami od ulotek oraz swiadkami jechowy,
    ktorych nikt nie zaprsza nikt tam nie chodzi wiec jako takiej potrzeby
    odsniezania nie ma. Wbrew Twoim pochopnym sadom nie uwazam sie za "obiboka"
    , moj czas jest bardzo cenny i nie mam zamiaru go tracic, na takie
    trywializmy. Szanse na to, ze zlamie sobie noge na nieosniezonej ulicze sa
    male poniewaz z wyjetkiem porannego biegania poruszam sie samochodem. Mam
    ABS i Track Control wiec nieosniezone jezdnie tez nie stanowia dla mnie
    problemu.

    huski
    h...@i...pl