  • Data: 2006-02-17 19:40:04
    Temat: Re: poglądy czy przestępstwo
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie wydaje mi się.

    To dlaczego nie niemieckie skoro oni je zbudowali.Teraz chyba
    przesadziłeś.Dodanie do rzeczownika "obozy" przymiotnika polskie i
    jednozancznie sugeruje ,że są to właśnie polskie obozy zbudowane i
    "administrowane" przez Polaków.
    Jakoś nikt nie wpadnie na pomysł nazywać je francuskimi,czeskimi czy
    włoskimi.Weź po uwagę ,że o tych obozach uczą małe dzieci w szkołach,i co
    mówią w kanadzie - polski obóz w którym mordowano Żydów - i co pojedziesz
    tam do Kanady i jak będziesz przekonywał najpierw dzieci ,a późnie już
    dorosłych ,że to niezręczna gra słów ? A około dwóch lat temu widziałem
    reportaż z pobytu młodzych ludzi z Izraela na terenie Oświęcimia. Wiesz co
    mówiła młoda dziewczyna ,? : powiedział ,że dopiero teraz zrozumiała ,gdy
    jej to dokładnie wyjaśniono ,że to niemiecki obóz zabudowany na terenie
    Polski ,bo przeddtem myśłała ,że to polski obóz.
    barakuda