  • Data: 2005-04-01 11:22:24
    Temat: Re: podwójne zameldowanie stałe
    Od: "adminek" <w...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Polsce
    > Nie.

    Jakie przepisy tego zabraniaja? O ile mi wiaodmo, to za granicą nikt nie
    pytał przy meldunku, czy jest On gdzieś zameldowany.

    > Wymeldowac sie z jednego miejsca (z tego gdzie sie nie mieszka).
    > Konsekwencje moga byc roznorakie bo wg prawa zachodzi domniemanie, iz
    > osoba zameldowana pod jakims adresem mieszka tam na stale (co w PL jest
    > fikcja). Np pisma dostarczone do mieszkania, i nieodebrane dwukrotnie
    > bedzie sie uwazalo za doreczone, osoba taka bedzie wspolodpowiedzialna
    > za rachunki za to mieszkanie itp. itd.

    Co chodzi o pisma, to nie ma problemu. Rodzina mieszka nadal w tym domu,
    wszystko jest zapisane na głowę rodzin. telefon, dom, prąd, działka, słowem
    wszystko. Tyle ze głowa rodziny pracuje od lat na stałe legalnie za granicą,
    a do PL przyjeżdza tylko na święta i w wakacje.
    Wszelkie opłaty, podatki od nieruchomosci i inne sprawy są regulowane i
    załatwiane przez zonę lub dzieci.