  • Data: 2005-11-11 20:58:16
    Temat: Re: podsłuchiwanie - czy warto iść do sądu?
    Od: "androman" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam do powiedzenia tyle, ze nalezy zwolnic osobe ktora pluje na swojego
    > chlebodawce.

    Jak byś umiał czytać ze zrozumieniem to byś zauważył że chodzi o moją żonę.
    Ja od kilkunastu lat prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i mi z
    tym dobrze.

    > Zal dupe sciska? Nie trezba bylo kłapać na szefa. W pracy sie pracuje.

    Wyobraź sobie że żona skrytykowała szefa za to, że nie dałwolnego
    pracownikowi, którego dziecko się pochorowało i trzeba je było do szpitala
    zawieźć.

    > Rzeczowe odpowiedzi uzyskalwes w pierwszym watku.

    Oczywiście.

    Co tak bronisz tego szefa ? Sam jesteś takim szefem?
    A jak nie to pewnie swojemu liżesz dupę.
    Czy również popierasz podsłuchiwanie pracowników i nagrywanie prywatnych
    rozmów? Owszem w pracy się pracuje i teoretycznie nie powinno być prywatnych
    rozmów, ale jest coś takiego jak przerwa i wtedy to nikt nie może zabronić
    gadać o rodzinie, dupie marynie i miesiączce. Szef nie ma prawa potajemnie
    nagrywać czy to służbowych czy prywatnych rozmów.
    Koniec kropka.

    Andrzej