  • 1. Data: 2002-08-30 07:45:46
    Temat: Re: podnoszenie kwalifikacji
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    >Czy pracodawca może odmówić podnoszenia kwalifikacji zawodowych
    >pracownikowi?
    >Jeśli tak to w jakich sytuacjach? Dodam, że za szkołe chcę płacic ja.

    wszystko zależy od tego jakie kwalifikacje chcesz podnosic:

    jezeli są to kwalifikacje wymagane przez zakład pracy to raczej nie powinien
    odmawiać.
    natomiast jeżeli sa to kwalifikacje ponad to co wymaga zakład pracy to moze
    odmówic
    uzasadniając , że tak wysokie kwalifikacje nie są wymagane na twoim
    stanowisku.

    Nauka wiaze się ze zwolnieniami od pracy na egzaminy i z całym tym
    kołowrotem przy zdobywaniu wiedzy
    który pracodawcy może nie byc na ręke.

    reasumując pracodawca ma możliwośc wyłgania się od tego paragrafu KP jeżeli
    nie ma pieniędzy na takie nauki,
    udowodni ze na twoim stanowisku masz wystarczające kwalifikacje lub ze
    kwalifikacje ktore chcesz podnosic nie sa
    wymagane przez pracodawcę.

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl