  • Data: 2004-03-18 10:53:12
    Temat: Re: podatek od listonosza
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Mar 2004, Tristan Alder wrote:

    >+ W odpowiedzi na pismo z dnia pią 12. marca 2004 11:13 opublikowane na
    >+ pl.soc.prawo podpisane Gotfryd Smolik news:
    >+
    >+ > On Tue, 9 Mar 2004, Tristan Alder wrote:
    >+ > [...]
    >+ >>+ Bo gotówka jest pomysłem przestarzałym i wypadającym z obiegu.
    >+ >
    >+ > Hmk... aż od półtorej roku mamy *jakie takie* regulacje prawne
    >+ > dotyczące płatności kartą i już "gotówka jest przestarzała".
    >+
    >+ ??? Korzystałem z karty już bodajże w 1998 roku...

    A czy ja pisałem że był *zakaz* ?

    Stan prawny był taki jaki był (mocno odbiegający od zasad przyjętych
    w "cywilizowanym" świecie) - na początek w razie wykazania jakiejkolwiek
    "wątpliwej" transakcji bank mógł (i *przeważnie* to robił) narzucić
    ci zasadę "najpierw zapłać a później sądź się *ze sprzedawcą*".
    Jak dla mnie - wykluczone. Do października karty bardzo dobrze nadawały
    się do wyciągania pieniędzy z bankomatów.
    Oczywiście *już* tak nie jest :)

    >+ > Dobry jesteś :)
    >+
    >+ Oczywiście. Gotówka jest niewygodna. Nigdy nie mam jej tyle przy sobie,

    A ja staram się nie grać w pokera. Nie umiem.

    >+ > Nadto tu i ówdzie nadal nie wolno kupować - każą ci *dać
    >+ > sobie* kartę.
    >+
    >+ ???

    Proste.
    Albo *ja* "własnopalczaście" przeciągam przez POSa albo nie kupuję
    na kartę.
    Patrz wyżej.

    pozdrowienia, Gotfryd