  • Data: 2007-06-03 23:06:04
    Temat: Re: poczta a zamykanie ludzi na klucz
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.06.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela, 3 czerwca 2007 11:33
    > (autor Marcin Debowski
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <7...@z...router>):
    > I o 20 Ty masz kojoci obowiązek placówkę opuścić.

    No na wezwanie osoby uprawnionej mam. Po prostu, PP to instytucja która ma
    MZ tak zasłużenie zaszarganą opinie, że już bardziej jestem skłonny
    mechanicznie egzekwować swoje prawa tam gdzie są one od nich niezależne,
    niż dawać się zamykać jak barana w imię trudnych do uwierzenia dobrych
    intencji. Jakby takie były, to załatwiliby sprawę wypuszczania w inny
    sposób.

    --
    Marcin