  • Data: 2013-08-08 01:05:09
    Temat: Re: po ilu latach przedawnia sie kradziez (samochodu)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Aug 2013, Michal wrote:

    > Po ilu latach nawet jak udowodni sie kradziez nie mozna sprawcy juz
    > ukarac?

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,220,9698
    ,20120531,przedawnienie.html

    Obok sprawdź, ile jest *maksimum* za taki czyn (bo to nie zależy
    od wyroku, ale "limitu" właśnie)

    > czy jest jakas mozliwosc prztedluzenia tego okresu?

    Nie wiem, ale chyba art.102 - musi być wszczęte postępowanie.
    Tyle, że "przeciwko osobie", czyli "w sprawie" (dopóki nie ma
    podejrzanego) się nie liczy.

    pzdr, Gotfryd