    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: po co jest PIT?
    Date: Thu, 1 Apr 2010 12:18:54 +0200

    On Tue, 30 Mar 2010, Budzik wrote:

    > podejrzewam, ze wieksza wiedze o mnie ma operator mojej karty kredytowej,

    Ale to podajesz dobrowolnie.
    Po prawdzie nie rozumiem tego zjawiska (że w tym samym kraju statystyczny
    obywatel jest sfiksowany na p. "ochrony danych" oraz godzi się na ujawianie
    danych ekonomicznych, ba, własną piersią będzie zasłaniał prawa do narzucania
    obowiązku obciążania kosztami kart również płacących gotówką), ale przyznać
    trzeba że ta właśnie różnica (w dobrowolności) jest.

    pzdr, Gotfryd