  • Data: 2007-08-01 09:40:10
    Temat: Re: plakat, powiekszenie, podmiana elementow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 1 Aug 2007, Henry (k) wrote:

    > A po co go tam właściciel powiesił? Czy nie po to by stworzyć miły nastrój
    > i tym zainteresować klientów?

    Ale IMO klienci nie płacą za oglądanie :>
    Jak na sali będzie regulamin, że "korzystający ze stolika muszą coś
    kupić", to owszem ;)
    Jak właścicielowi zaczną przyłazić tacy, co chcą POOGLĄDAĆ to sam
    stwierdzi że powiesił niewłaściwy plakat :> (i zdejmie).

    > Równie dobrze byś mógł napisać że robienie plakatów reklamowych też nie
    > narusza PA

    ???
    No jak sobie zrobisz plakat (sam zrobisz), to niby jak naruszasz PA?
    Wyrażaj się ściślej ;)

    > bo przecież nikt nie robi tego komercyjnie - klienci oglądają
    > je za darmo ;-)

    Przecież zabroniona będzie samo powielanie, a do tego prezentacja
    publiczna nie podpada pod dozwolony użytek, co zdajesz się
    sugerować!

    pzdr, Gotfryd