  • Data: 2006-10-27 14:11:26
    Temat: Re: pismo z policji - sprawcy nie wykryto...
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10/27/2006 2:39 PM, Nostradamus wrote :
> [...]
    > napisał w wiadomości news:45411dc0$1@news.home.net.pl...

    > Idź na Policję obejrzeć akta postępowania (będzie Ci potrzebna sygnatura
    > -- ta jest na piśmie które otrzymałeś). Podstawa prawna art. 156 § 1 kpk
    > w zw. z art. 38 § 1 kpow.
    >
    > 1. w sprawach o wykroczenia policja nie prowadzi żadnego postępowania,
    > dlatego też nie ma żadnych akt ;)
    > Policja przeprowadza ino tylko ;) czynności wyjaśniające. Jeśli nie
    > dosttarczyły one dowodów pozwalających na skierowanie wniosku o ukaranie
    > wówczas informuje się o tym pokrzywdzonego. Kropka.

    Art. 54 § 5 kpow stanowi, że czynności wyjaśniające powinny być
    udokumentowane co najmniej notatką urzędową. Chociażby one powinny
    stanowić akta postępowania.

    > 2. Kpk w sprawach o wykroczenie ma zastosowanie tylko wtedy gdy ustawa(
    > kpow) tak stanowi. Sprawdź czy w tej sprawie tak stanowi a dopiero
    > potem:pisz, odwołuj się , skarż.

    Wskazałem podstawę stosowania kpk w tej sytuacji --> art. 38 § 1 kpow.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,