    From: "Rajmund Wrotek" <R...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pirackie oprogramowanie, paragrafy
    Date: Sat, 14 Nov 2009 13:06:11 +0100

    Użytkownik "Jacek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1a0216fa-1428-48e9-9aac-34e8afcb62de@j4g2000yqe
    .googlegroups.com...
    Jak to jest z pirackim oprogramowaniem. Czy można posiadać na własny
    użytek?
    Wdałem się w dyskusje :
    http://prawda2.info/viewtopic.php?p=124765#124765
    I koleś chce ode mnie paragrafy za które to jest karane i rzeczywiście
    nic nie mogę znaleźć poza wspomnianymi wcześniej korzyściami
    majątkowymi.

    KK
    Art. 278. § 1. Kto zabiera w celu przywłaszczenia cudzą rzecz ruchomą,

    § 2. Tej samej karze podlega, kto bez zgody osoby uprawnionej uzyskuje cudzy
    program komputerowy w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.

    § 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    roku.

    § 4. Jeżeli kradzież popełniono na szkodę osoby najbliższej, ściganie
    następuje na wniosek pokrzywdzonego.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4606
    (20091114) __________