  • Data: 2005-01-02 20:50:31
    Temat: Re: pirackie oprogramowanie - kontrole
    Od: "olkii" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W mojej firmie mam zainstalowane dwa te same windowsy na jednym komputerze,
    ale
    > licencja jest tylko oczywiscie jedna. Czy w razie kontroli moga sie czegos
    > doczepic?
    >

    > --

    Dzieki za odpowiedzi, dla uscislenia powiem dokladnie jak to bylo:

    Na komputerach byl zainstalowany legalny system i wszystko by bylo dobrze
    tylko, ze moj kolega zaczal sie bawic w informatyka i poinstalowal nortony (
    oczywiscie pirackie ) komputery przestaly chodzic. Ja ,zeby miec na czym robic,
    chcialem ponakladac na tamte windowsy nowe, ale tak mi sie porobilo , ze mam
    teraz na kazdym komputerze dwa oddzielne systemy i obydwa sa na tym samym dysku.
    I teraz nie wiem czy w razie kontroli moga sie doczepic, czy raczej puszcza
    sprawe.