eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopilne - mam dzis podpisac 4ta umowe o prace - czy moze byc na 3lata, czy musi byc na czas nieokreslony ? › Re: pilne - mam dzis podpisac 4ta umowe o prace - czy moze byc na 3lata,czy musi byc na czas nieokreslony ?
    From: "hania" <h...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pilne - mam dzis podpisac 4ta umowe o prace - czy moze byc na 3lata,czy
    musi byc na czas nieokreslony ?
    Date: 1 Jul 2004 13:15:17 +0200

    > ale tam bezposrednio tylko wynika, ze przepis stosuje sie od wejscia do UE
    > nic nie ma o tym ze liczenie zaczyna sie od nowa
    > jezeli jest to prosze o podanie gdzie - bo to wazne
    >
    > p.s.
    > moja siostra mi niedawno mowila, ze musiala dac pracownikowi umowe na
    > stale - wlasnie ze wzgledu na te przepisy - wiec dalej nie mam pewnosci
    > jak jest.
    >
    > slovek

    Sławku, przpisuję dla Ciebie ten art. tylko dlatego że masz na imię tak jak
    mój brat ;-)

    art 15: Przepisy wrt 25 ' k.p. w brzmieniu nadanym niniejszą ustawą stosuje
    się do umów o pracę zawartych lub zmienianych w sposób określony w tych
    przepisach od dnia uzyskania przez RP członkostwa w Unii Europejskiej

    dla mnie to oznacza, że dopiero pierwsza umowa zawarta po dniu wstąpienia RP
    do UE może być liczona do wymiaru dwóch kolejnych umów na czas okreśolony
    poprzedzających przekształcenie trzeciej umowy w umowę na czas nieokreślony

    wydaje mi się że to jest jasne.....