  • Data: 2005-05-30 14:38:49
    Temat: Re: pijany przestepca - kryminalista - RADZCIE! :)
    Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Zdziechowiak" napisał w wiadomości

    > Hmmm, a jakby się przwrócił na wózek z małym dzieckiem?

    To oczywiście karać.
    A gdyby pijak zataczający się, piechotą, przewrócił się na wózek z małym
    dzieckiem?
    To może od razu zakazać poruszania się pijaków po mieście.
    Przecież taki nawalony koleś (lub babka, przecież równouprawinienie jest)
    może kogoś zabić w amoku.
    Może rzucic sie na jezdnie pod samochod (i czesto tak robia, ja znam takie 2
    przypadki).
    Krzywde sobie zrobi, i co, płacimy wszyscy na niego?
    To nie jest zly pomysl. Za przebywanie w miejscu publicznym w stanie
    wskazujacym na spozycie alkoholu
    za pierwszym razem rok w zawieszeniu, a jak recydywa to do pudla.
    Od razu zrobi sie bezpieczniej.
    Zaden pijany szaleniec nie rzuci sie na wuzek z malym dzieckiem.
    (Wiadomo, tacy sie tylko na to czają)
    Z abstynenckim pozdrowieniem
    Lunac