  • Data: 2005-06-13 18:19:12
    Temat: Re: pijak złodziej bandyta alkoholik łajza /utrata pra wka/
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> niebacznie popelnil
    news:d8k6h0$143$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Łatwo cię rozśmieszyć. Dziewczynki w pewnym wieku tak mają ;)
    > Może jednak znasz takie przyszłowie: "od rzemyczka do koniczka"?

    Historycy i amatorzy wielkiej literaturu światowej znają.
    Dawniej zwykło się karać obcięciem ręki za ów rzemyk, a galerami
    za bochenek chleba.
    Dzięki temu wprawdzie złodziejstwa nie było mniej, moralność
    publiczna i praworządność nie wzrastały
    - ale jakie arcydzieła literatury powstawały!

    --
    pozdro
    poreba