    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pełno trupów dookoła
    Date: Fri, 29 Mar 2024 07:09:55 +0100
    <uu4ajc$jur$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1x01pt0extnsw$.qit82nnhqv0z$.dlg@40tude.net>
    <uu4gm0$jur$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <ygu2h8kwzvo7$.ii49ftx4e7xg.dlg@40tude.net>
    <uu4ic5$jur$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <1uv38cz0tm03e.f39zfo0cwo6i$.dlg@40tude.net>
    <uu4m7t$jur$14$Shrek@news.chmurka.net>

    On Thu, 28 Mar 2024 22:08:13 +0100, Shrek wrote:

    > Tak mówi rzecznik, klient twierdzi że był ale go zbyto, potem jest
    > postępowanie i dyżurny wylatuje z roboty. Pismaki pierdolone...

    > Poradzisz czy nie - IMHO faktem jest że znaczna częśc zabójstw uchodzi
    > bezkarnie a ukrycie zwłok jest całkiem prostym i skutecznym sposobem na
    > zbrodnie doskonałą - właśnie dlatego że "zaginionych nie opłaca się
    > szukać, bo się znajdują a jak nie to ich sprawa"

    No ale gdzie chcesz szukac? Polska jest duza.

    No dobra, można pójsc do pracy, przesłuchac kolegów, ustalic gdzie był
    ostatnio, z kim sie umawiał, moze sie cos wychwyci.
    Telefon mozna sprawdzic, lokalizacje konta google mozna bylo
    sprawdzic... monitoringi przesledzic.

    No ale nie dziw sie, ze na szukanie motocykla wtedy czasu zabraknie.
    A delikwent sie prawie zawsze sam znajdzie.

    > Dobra - ja ten pod sklepem.

    Tam pod sklepem, to nie wiadomo, na ile ten "znajomy policjant"
    namieszał. Moze trzeba było dzwonic na 112 zamiast znajomosci szukac.

    Trudno powiedziec na ile go tam celowo zbywano, na ile obiektywnie,
    ale trafil na komisariat chyba dosc późno, a policja w koncu patrol
    wydelegowala, z psem chyba nawet ... i ponoc ten patrol zaczął od
    piwnicy ...

    J.