    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: pedofile w natarciu
    Date: Mon, 7 Jun 2021 22:12:26 +0200

    W dniu 07.06.2021 o 15:26, J.F pisze:

    > Sprawca porywa dziecko, czy tylko dziecko znika, to jest sprawa. A na
    > koncu sie sprawa wyjasnia lub pozostaje zaginiona.
    >
    > I co? Dawniej:
    > -takich porwan zakonczonych morderstwem bylo malo czy podobnie jak
    > dzis ?

    Nie kojarzę takich zdarzeń w ostatnich ćwierćwieczu :-) więc trudno mi
    powiedzieć, na ile jest ich mniej.

    > -znikniec niewyjasnionych bylo duzo czy malo ?

    Większość zaginięć ma jakieś tam wyjaśnienie. Takich, gdzie ktoś na
    dłużej przepada naprawdę bez śladu i bez powodu jest niewiele. Czasem
    zaginiony się znajduje. Czasem znajdują się jego zwłoki.

    > Robercie, ale kto mialby oskarzyc i na jakiej podstawie?
    > Przeciez prokuratora tez nie bylo potem przy ksiedzu, wiec nie wie co
    > sie dzieje :-)
    > A jak nadgorliwy, to masz sprawe Tylman.

    To sprawa na dłuższą pogaduchę i na pewno nie na grupie dyskusyjnej.

    > A kiedykolwiek byla?

    Była. Pamiętam takie czasy. Było kilka jedynie słusznych tytułów. Ale
    jeśli ktoś tam się złapał za pracę, to jej pilnował. nie było parcia na
    zdobycie kliknięć. Można było polegać na tym, co napisano. Znam jeszcze
    kilku takich starych dziennikarzy. Ale młodzież ich przebija brakiem
    odpowiedzialności.

    --
    Robert Tomasik