  • Data: 2006-04-10 22:56:59
    Temat: Re: parkowanie na osiedlu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski wrote:

    > Czyli powiadasz, że podłoga w mojej łazience jest drogą publiczną?

    A czyż nie jest prywatna i ogrodzona (w tym przypadku ścianami budynku)?

    Pomijając taki detal, że trudno mówić w jej przypadku o drodze...

    > Jedyna znana mi definicja drogi publicznej pochodzi z ustawy o drogach
    > publicznych,

    Ale tutaj zahaczamy raczej o PoRD, czyż nie?

    > i ta jest z Twoją sprzeczna. A jeśli uznać, że dla celów

    Sprzeczna?

    > pord ta definicja nie obowiązuje, to uzasadnij proszę swoje rozumienie
    > pojęcia PD (w szczególności dlaczego wykluczasz drogi gruntowe).

    Sam nie wiem ;)

    Szczerze powiedziawszy zaczynam już przysypiać ;->

    OK, powiedzmy że nie pisałem tego, co pisałem ;) i zacznijmy od początku
    (wracając jednocześnie do sedna): PoRD dotyczy dróg publicznych oraz
    stref zamieszkania. Osiedle to IMHO jakby nie patrzeć strefa
    zamieszkania (nawet jeśli administracja nie zdążyła wymienić tabliczek
    "droga wewnętrzna" na te niebieskie z krajobrazem).

    A art.49 ust 2 punkt 4 (PoRD) wyraźnie zabrania parkowania w strefie
    zamieszkania poza miejscami wyraźnie do tego wyznaczonymi.

    Teraz chyba już niczego nie pokręciłem, ale teraz znikam już spać i
    jutro sprawdzę - w razie czego nie krępuj się wytykać moje błędy w
    rozumowaniu ;)