  • Data: 2004-05-17 10:33:35
    Temat: Re: paralotnia (z silnikiem) nad miastem - czy wolno ?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c8a1ju$2jt$1@sklad.atcom.net.pl>, news wrote:
    > a tak swoja droga... czy nie masz ochoty (lub obowiazku) zawiadomic
    > conajmniej strazy miejskiej (patrolu szkolnego) jak widzisz gowniarzy
    > rozpijajacych wodke na podworku przed twoim domem ? (pytanie hipotetyczne) -
    > rozumujac na twoj sposob - rowniez to jego sprawa czy pije alkohol, przeciez
    > nikomu nie robi krzywdy choc to niezgodne z prawem...

    Mam ochotę, ale jeśli czuję realne zagrożenie z ich strony. To znaczy nie
    przeszkadza mi fakt picia tego alkoholu, tylko fakt zagrożenia z ich
    strony. Dresy czy skinheadzi nie muszą pić alkoholu, żebym się ich bał,
    a z drugiej strony co mi do studenta, który sobie z kolegą piwko trzasnął
    na ławce podczas spaceru z psem? Tutaj nie fakt trzymania w ręce alkoholu
    jest problemem, tylko zachowanie tych osób.

    I dlatego też nie widzę problemu z lataniem paralotnią między blokami -
    niech latają, co mi do tego... Co innego, gdyby mi facet się zawieszał co
    dwa dni na kominie domu. Nie widzę nawet społecznego uzasadnienia do
    wyciągania wobec nich konsekwencji, abstrahując już od mojego prywatnego
    interesu.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl