    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: palenie na balkonie nie jest zabronione, balkon znajduje się na
    Date: Wed, 15 Jul 2009 16:03:03 +0200

    <r...@g...pl> napisał

    > przeczytaj uważnie jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem:)

    Nie widzę sensu czytania pierdół o wrzeszczących dzieciach albo
    niebezpieczeństwie chyhających na nie na balkonie. Skup się jeszcze raz -
    dziewczyna zgłasza problem, dziecko bawi się ba balkonie i jest zasmradzane
    dymem. Gówno Cię obchodzi dlaczego tam się bawi i czy wrzeszczy. To nie
    jest meritum sprawy.

    > Ręce opadają:)

    Mnie również. To nie Ty pisałeś "Uczyliście juz młodą, żeby sie nie darła
    an balkonie czy jest jeszcze na to za młoda?" albo "gdy chce sie
    przewietrzyć na balkonie, odpocząć po pracy to córka sąsiadów robi hałas i
    wypoczynku nici"?

    > Gdyby było na placu zabaw, nie wąchałoby szkodliwego dymu
    > papierosowego. Ale po co iśc z dzieckiem na dwór?

    Bo się ma taką ochotę. Jesteś w stanie pojąć tak cholernie ciężką do
    zrozumienia rzecz, że ktoś ma ochotę bawić się z dzieckiem na balkonie?
    Albo że nie ma akurat innej możliwości? Co Cię to u licha obchodzi?

    > Albo sobie po prostu przypomniec, ze mieszka w bloku wśród wielu ludzi
    > o różnych nawykach i że nie ma prawa ingerować w ich życie

    Jasne, ale za to oni mają prawo zasmradzać jej przestrzeń życiową
    papierochami.
    Bardzo "inteligentne" wnioski przychodzą Ci do głowy :>

    Nikt im nie broni palić, ale niech to robią tak, by nikomu nie
    przeszkadzać.
    Innymi słowy - Twoja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna moja.