  • Data: 2006-04-24 16:23:51
    Temat: Re: pakowanie zakupów w supermarketach przez harcerzy
    Od: "Renata" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mhh równie dobrze trzeba wezwac do opodatkowania ministrantów chodzacych za
    ksiedzem po koledzie hihihihihihi
    U mnie w miescie rowniez harcerze pakuja zakupy, nie biora za to zadnych
    pieniedzy, ja przynajmniej daje im czasem za to slodycze. Ale jesli zbiora
    jakies grosze to zycze im tego beda mieli na ciasteczka ihihihihihihi