    From: tomek <tomek-a@USUN_TOgazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oprogramowanie typu
    Date: Mon, 01 May 2006 19:09:39 +0200

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Przyjmijmy dla Twojego użytku, że jest odwrotnie: legalność uzyskania
    > programu wystarczy żeby nie pójść siedzieć.
    > Teraz się zastanów nad swoim pytaniem.

    Czy zakup skanera (który sie okazuje ze jest zepsuty) wraz z
    oprogramowaniem (na stornie Canona jest wyraźnie napisane, że jest ono
    dołączane) i do tego mam fakturę zakupu (na fakturze jak da radę
    napisane, że dołączone takie a takie oprogramowanie) to czy zakup jest
    legalny i wszystko jest ok ?
    Do tego czy jeśli sprzedawca wystawia fakturę na zakupiony sprzęt i
    dołożone do niego oprogramowanie to wszystko jest legalnie ?

    --
    pozdrawiam
    tomek