  • Data: 2015-09-01 12:06:51
    Temat: Re: oplata dla komornika sadowego (e-sad) kilka pytan
    Od: "Beata" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:ms2fph$r3h$1@node2.news.atman.pl...

    > To nie wchodź w ten interes. Dlaczego uważasz, że ktoś inny miałby
    > dopłacać do Twojego interesu, o który nawet Tobie się nie chce zadbać?

    > Oczywiście.

    > Zatem odpuść sprawę, bo widzę, że na odzyskaniu długu Ci nie zależy.
    >
    > A kobiece fochy nie są dobre w biznesie.

    Nie rozumiem czego po mnie "jedziecie", skąd ten ton i agresja, czy ja wam
    coś zrobiłam?
    Wolałabym nie korzystać z sądów, komorników itp tak jak do tegj pory w
    życiu mi się udawało, ale jednak nie każdy jest uczciwy, niektórzy
    postanawiają nie płacić za pracę
    mówiąc "bo nie", nie odbierać korespodencji, telefonów i śmiać się w
    twarz, dlatego postanowiłam skorzystać z wymiaru sprawiedliwości.
    Wcześniej nie miałam pojęcia jak to wszystko działa itp
    dlatego chciałam zapytać na grupie prawniczej, co w tym złego? Po prostu
    pytam ile komornik policzy sobie od mojego skromnego długu, czy ktoś w
    ogóle się tym zajmie? Zawód komornik kojarzy mi się z odzyskiwaniem
    jakichś ogromnych kwot, conajmniej dziesiątków tysięcy, a nie paroma
    stówkami takich szaraczków jak ja, dlatego jestem zielona.