eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawookulary z vision expressRe: okulary z vision express
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Agatka <a...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: okulary z vision express
    Date: Mon, 09 May 2005 18:45:36 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <d5o47r$3bg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d5o2cs$sn3$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-mo4.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1115657275 3440 212.76.39.233 (9 May 2005 16:47:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 May 2005 16:47:55 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d5o2cs$sn3$1@korweta.task.gda.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: agata_r
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.7.2) Gecko/20040803
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:296222
    [ ukryj nagłówki ]

    XHS wrote:
    > Po kilku dniach odebrałem... ale czułem, że coś jest nie tak. Bolała głowa,
    > zawroty, itp..

    > W związku, że nosiłem owe okulary dwa tygodnie...zamierzam udać się do vision
    express z reklamacją.


    Jeżeli czułeś, że "coś jest nie tak" to czemu zwlekałeś aż dwa tygodnie?

    > Oczywiście pomijając fakt żądania wymiany na właściwe szkło,

    Nie musisz niczego żądać - jeżeli pomylili moce to wymiana na właściwe
    jest ich obowiązkiem.

    jestem skłonny
    > (wkurzyłem się) wykazać
    > uszczerbek na zdrowiu.
    >
    > Czy ktoś może mi coś poradzić jak się do tego zabrać?

    Przede wszystkim musiałbyś udowodnić, że wspomniany uszczerbek powstał
    oraz jeśli tak, to że oni go spowodowali - o ile wstawienie złych mocy
    to ewidentnie ich wina, o tyle nikt nie zmuszał Cię do chodzenia przez
    dwa tygodnie w okularach, w których źle się czułeś. Swoje wątpliwości
    czy reklamacje mogłeś zgłosić od razu.
    Soczewkę wymienią bez problemu (chociaż to zależy, w którym salonie
    byłeś):). Jeżeli chodzi o jakieś odszkodowanie to raczej marne szanse,
    możesz co najwyżej liczyć na jakiś rabat ewentualnie gadżety typu
    ściereczka, futerał itp.

    Pozdrawiam
    Agata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1