  • Data: 2009-10-31 14:41:47
    Temat: Re: ogrzewanie podzielniki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie.
    > I w tym cały problem - popatrz mój sąsiedni post, spowodowanie
    > oszczędzania ciepła przez zmniejszenie jego "odpływu" do otoczenia
    > (izolacją ściań albo np. nieotwieraniem okiem) powoduje wręcz skutek
    > odwrotny - słaby, ale jednak wzrost wskazania, mimo możliwej
    > sporej oszczędności ciepła.

    Ale przecież przy zakładaniu podzielnika uprzedzali, żeby go nie
    zasłaniać i nie utrudniać obiegu powietrza :)

    Sam sobie gość winien, że uszczelnił podzielnik. :)

    A tak na serio.

    Jak wielka będzie ta różnica i czy w ogóle gra jest warta awantury?

    A czy jak wszyscy uszczelnią okna to będzie różnica?

    Wiadomo, że podzielniki ciepła nie mierzą, ale ciągle jakoś tam są w
    proporcji do tego zużytego ciepła.