eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoogromna prosba o interpretacje (regulamin promocji idea) › Re: ogromna prosba o interpretacje (regulamin promocji idea)
  • Data: 2005-03-27 23:56:18
    Temat: Re: ogromna prosba o interpretacje (regulamin promocji idea)
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jeszcze raz "usmiecham się" w ponizszej sprawie - czy jest ktos kto
    moglby sie udzielic na ten temat ?

    news napisał(a):
    > Witam, mam ogromna prosbe do osob obeznanych w temacie.
    > Jest taka promocja w sieci idea w ktorej czytam...
    >
    > Regulamin promocji "bezplatne rozmowy dla firm":
    > 1.Promocyjna sprzedaż telefonów i aktywacji w ofercie ,,Bezpłatne rozmowy
    > dla Firm", zwana dalej ,,Promocją", skierowana jest do przedsiębiorców
    > (...) i tak dalej...
    >
    > 2.Promocja obowiązuje od dnia 1 lutego 2005 r. do 31 marca 2005 r. PTK
    > Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zakończenia Promocji w
    > każdym czasie bez podania przyczyn.
    >
    > 10. W ramach niniejszej Promocji Abonent ma możliwość korzystania z
    > promocyjnej usługi ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm" na warunkach określonych
    > w Regulaminie promocyjnej usługi ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm".
    >
    > Akurat zdazylem z aktywacja, zakupilem telefon i aktywowalem usluge
    > bezplatnych rozmow. Na moj rozum wyglada to na oferte (zakupu-aktywacji)
    > scisle powiazaną (z promocyjna uslugą), czyli kupuje telefon i korzystam
    > z promocji ,,Bezpłatne rozmowy dla Firm". Jest to umowa lojalnosciowa i
    > obliguje mnie do korzystania (tzn. nie rezygnowania) z uslug operatora
    > przez 2 lata pod rygorem kary pienieznej.
    >
    > Jednakze w regulaminie samej uslugi jest:
    > 1. W ramach Promocji Abonent w okresie od dnia 2 lutego 2005 r. do 31
    > marca 2005 r. ma możliwość uruchomienia promocyjnej usługi ,,Bezpłatne
    > rozmowy dla Firm" zwanej dalej ,,Usługą" na warunkach określonych w
    > niniejszym Regulaminie.
    > 3. Usługa działa do 31 marca 2007 r., przy czym PTK Centertel sp. z o.o.
    > zastrzega sobie prawo do odwołania Usługi w każdym czasie.
    >
    > I tu zaczynaja sie moje watpliwosci (odnosnie pkt.3.) - czy jesli z
    > jakis powodow operator odwola usluge "Bezpłatne rozmowy dla Firm" bedzie
    > to jednoznaczne z wypowiedzeniem warunkow umowy - promocji "bezplatne
    > rozmowy dla firm" ? Chcialbym uniknac sytuacji w ktorej bede zobligowany
    > do korzystania z aktywacji w sieci operatora z jednoczesnym brakiem
    > mozliwosci korzystania z uslugi glownej jaka są "bezplatne rozmowy dla
    > firm" (w takim przypadku calosc nie mialaby oczywiscie sensu). W takim
    > wypadku chcialbym miec prawo do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia
    > konsekwencji okreslonych w umowie lojalnosciowej.
    >
    > Jesli ktos ma kilka chwil na zaglebienie sie w tym temacie, to bardzo
    > prosze o pomoc - pelna tresc obu regulaminow moge podeslac mailem, sa
    > one takze do pobrania na stronach idei.
    > Pozdrawiam, P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1