  • Data: 2008-06-30 15:41:03
    Temat: Re: ograniczenie władzy rodzicielskiej
    Od: samotna81 <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Cze, 16:07, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > To nie jest argument za ograniczeniem praw rodzicielskich.

    Chodzi mi o to by za dwa trzy lata ojciec dziecka nie zmienił po raz
    kolejny zdania i zażądał wydania syna np sobotę, a nie jestem pewna
    czy czy przy danej mu władzy ma do tego podstawy prawne. Moim zdaniem
    on sam ogranicza sobie władzę, sam określił swoje miejsce w życiu
    dziecka, a ja chcę mieć to tylko na papierze czarno na białym,
    zastanawiam się nad pozwem który będzie ograniczał widzenie do jednego
    dnia w miesiącu jak sobie tato zażyczył, że spotkania będą odbywać się
    w moim domu, ponieważ ojciec dziecka stwierdził że nie może się
    pokazywać z tym dzieckiem i wiele tego typów rzeczy. A w pierwszej
    wiadomości są wszystkie moje wątpliwości, i jeśli ktoś na tym się zna
    bardzo proszę o pomoc. Czy ojciec dziecka przy nadanej władzy ma
    prawo żądać ode mnie wydania dziecka na dzień, spotkałam się z wieloma
    sprzecznymi informacjami, czy w wyroku będzie jakieś uzasadnienie, że
    pozew powstał na podstawie ojca, bo chę uniknąć w przyszłości również
    obwiniania mnie przed dzieckiem że to ja zabraniałam im spotkań, a ja
    wniosę pozew ale tylko na podstawie tego co i jak i jakim stopniu
    ocjiec chce być u mojego syna.