    From: "Grooha" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie dostepu do netu
    Date: Thu, 12 Dec 2002 00:29:51 +0100

    Filip 'Kafarov wrote:
    > Użytkownik Grooha <m...@g...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:at8ebi$7ik$...@n...gazeta.pl...
    >>
    > co rozumiesz pod pojeciem "nieograniczonej sieci internet" ??
    > I wyjdz z konkretami, coz takiego uczynil i podaj regulamin swojej
    > sieci... mozesz rzucic linkiem.

    Regulamin jest troche dlugi ale..... na jutro go przepisze..... Wiec tak:
    nasz OPERATOR wprowadzil w zycie nowa umowe ktora kaze podpisac kazdemu jak
    placi za nastepny miesiac..... wktorej to dodany jest punkt ze gwarantowany
    transfer jest 64kbps - czyli modem /we wczesniejszej umowie tego nie bylo/
    !!!!!! wczesniej bylo super - oprocz tego od nowego roku bedziemy mieli
    poblokowane p2p /hehe wiem ze to piractwo/ a nasz operator sie
    usprawiedliwia tym, ze KTOS byl u nich z wladz wyzszych zajmujacych sie
    piractwem i kazali poblokowac p2p....... I jezeli bede chial sobie sciagnac
    film bede placil 30$ a jesli jedna mp3 to 3$ /USD/. W umowie jest napisane
    ze "abonent uzyskuje dostep do sieci internet" -- nie ma nic o zadnych
    ograniczeniach !!!

    POZA tym co wazne - nasz operator jest -FILIA firmy z Katowic ktorej to
    adresem, NIP'em i 'ogolnie' pieczatka sie posluguje przy kazdej okazji
    /podbicie ksiazeczki abonamentowej etc./. Dzwoniac pod numer podany na
    pieczatce - jest firma ktora montuje kaloryfery, a pod adresem firmy jest
    sklep wielobranzowy. To wydaje sie "na chlopski rozum" - nielegalne.

    Co o tym myslisz.....??

    --
    pozdrawiam, Grooha